Saturday, March 27, 2010

Gedig 11 - Alleen

Vannaand voel ek weer alleen,
al is ek lank nie meer een...
Ek stap langs die strand,
en voel op die lewensrand...
Die gedruis van die branders,
laat my wonder hoekom is dit nie anders...
Onder my voete die sand,
my hart aan die brand...
Die son alreeds onder,
wat my laat wonder...
Die geruis van die wind,
laat voel my weer soos 'n kind...
'n Skulp onder my voet,
herinneringe so soet...
Water wat oor my spoel,
laat my onthou hoe ek voel...
Sterre in die lug,
liefdes-klug...
Daar breek nog 'n brander,
alles moet nou verander...
Die nag se klank,
ek sukkel nou te lank...
Die maan skyn op die water,
ek beslis nie 'n hater...
Die natuur rondom my,
hier wil ek vir altyd bly!

6 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. hopenlik volgende keer reg...

    ReplyDelete
  4. Digters-hart

    Wat lê verskuil in die digters-hart?
    Dalk 'n leidraad in elke reël...
    Blote idees of uiting van smart?
    Word die wroeging dalk te veel?
    Slapelose nagte met gedagtes wat maal
    soete rus deur onrustigheid verhoed
    Na elke woord uit die hart gehaal
    kom daar stilte in die storm wat woed
    Of dalk is dit net
    woord vir woord vir pret
    Wat lê verskuil in die digters-hart?
    Buiten digter, net Een wat waarlik weet.

    ReplyDelete
  5. Sonja,

    Gedig 14 is my reaksie op jou gedig!

    ReplyDelete