Sunday, April 4, 2010

Gedig 25 - Kruispad

Ek sit hier in die kerk,
gereed vir God se werk...
Die diens het reeds begin,
niks maak nou meer sin...
Alles voel nou so dood,
selfs die voorsang tot die laaste noot...
Soos 'n vissersboot teen die rand,
vasgeval in die sand...
Is dit my Getsemane waarin ek my bevind?
die beklemming wat my hart sό bind...
Selfs die rituele raak nou meer,
die voorbeeld wat hulle by ander leer...
Soos 'n begrafnis voel dit nou,
niks wat my op kan bou...
Dan dink ek terug aan 'n paar dae gelede,
wens dit was die hede...
Drie geesvervulde vroue se sang,
het my hart vasgevang...
Liedere bly my by,
wat my gedagtes lei...
Die skille het van my oë afgeval,
my gedagtes maak my mal...
Dan die besef wat my nie verstom,
ek het by 'n kruispad gekom!

No comments:

Post a Comment